Головна ⇒ 📌Твори з зарубіжної літератури ⇒ Протистояння митця та філістера – основний конфлікт казки Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер”
Протистояння митця та філістера – основний конфлікт казки Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер”
I. Гофман як багатогранний митецьромантик. (Амадей Гофман – німецький письменник, композитор і художник. У його фантастичних оповіданнях і романах втілився дух німецького романтизму.)
II. Казка Гофмана “Крихітка Цахес… ” – багатоплановий твір.
1. Специфіка романтизму Гофмана. (Події у творах Гофмана майже ніколи не відбуваються у далеких краях – зазвичай його неймовірні фантастичні герої діють у повсякденній обстановці. Іншою особливістю специфіки романтизму Гофмана є переплетіння реальності та нестримної фантазії,
2. Конфлікт між митцем і філістером. (Потвора Цахес з ласки феї Розибельверде став для людей, що його оточували, не лише нормальним фізично, а й навіть симпатичним, талановитим, перебираючи на себе чужу славу і хист. Конфлікт розгорівся між поетом Бальтазаром і чудовиськом Цінно-бером, якому слухачі приписали щойно прочитані Бальтазаром чудові вірші. На присвоєнні чужої слави Ціннобер не зупинився, він вирішив одружитися з коханою дівчиною Бальтазара.)
3. Доктор Проспер Альпанус –
III. Повчальне значення твору Гофмана. (Створення химерного світу, де аномально сприймаються достоїнства людини – тупа потвора Цахес як талановитий симпатичний юнак, – втілює глибокі тенденції, взаємозв’язки в суспільстві.)
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Related posts:
- Містика у казці Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” Містика у казці Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” Живописність і музикальність прози Гофмана, романтична іронія, химерна вигадка і переконлива реальність в описах його фантазій захоплюють уже не одне покоління читачів. Сам Гофман, наприклад, розглядав свою казку “Малюк Цахес” як щось значно більше, ніж гра романтичної фантазії. Гофман у художніх образах розкрив основну ваду капіталістичного […]...
- Химерний світ Гофмана (за казкою-новелою Гофмана “Крихітна Цахес на прізвисько Ціннобер” Яскравим представником доби Романтизму є Е. Т. А. Гофман – німецький письменник, композитор і художник. У його фантастичних оповіданнях і романах втілився дух німецького романтизму. Одним із таких творів письменника є романтична казка-новела “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер”. Це розповідь про те, як фея Розабельверде перетворила маленького потворного карлика на юнака, в якому люди раптом […]...
- Краса і потворність у творі Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” ГОФМАН ЕРНЕСТ ТЕОДОР АМАДЕЙ (1776-1822) Німецький митець-романтик, перу якого належить такий шедевр, як символіко-романтична казка-новела “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер” (1819). Основний конфлікт твору – протистояння митця та філістера. Гофман переплітає реальну дійсність і фантазію, земне і піднесено-небесне, прекрасне і потворне. Казка-новела побудована за всіма канонами романтичної історії: тут є чарівник і фея, мрійливий поет, […]...
- Контраст потворного і прекрасного у творі Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер” Кожна сторінка творчості великого німецького романтика – це пристрасна боротьба прекрасної душі поета з ницим, потворним світом. Свою особисту долю Гофман бачив як частину загальної долі “маленьких людей”, що стояли на порозі подвійного буття: між мізерними ділами і великими ілюзіями. Оточуюче хронічне убогство, атмосфера філістерства приводили до неприйняття дійсності. Порятунок від духовно обмеженого, порожнього, сірого […]...
- Містичне у повісті-казці Е. Т. А. Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер” Відомий німецький письменник – романтик, художник, музикант Ернст Теодор Амадей Гофман написав багато оповідань і повістей, в яких фантастичне поєднується з реальністю настільки міцно, що складно визначити межу. Фантастичне у творах Гофмана настільки притягує і зачаровує, що починаєш сприймати розказане, як реально існуюче. Одним із таких творів є повість-казка “Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер”. Письменник […]...
- Примарне і прекрасне у повісті-казці Е. Т. А. Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер” Великий німецький романтик Е. Гофман розкриває у своїх творах ілюзорність і примарність світу, в якому можна знайти порятунок від бездуховності, сірості та порожнечі лише за допомогою сили мистецтва, романтичних уявлень і створення великих і світлих ілюзій. У казці-новелі “Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер” зображена брехлива велич правлячої верхівки. Це лялькова держава, де все схоже на […]...
- Зліт та падіння Цахеса (за твором Е. Т. Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер”) Зліт та падіння Цахеса (за твором Е. Т. Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер”) Е. Т. Гофман – найпопулярніший та найоригінальніший письменник з-по-між німецьких романтиків XІX століття. У його творах фантастика поєднувалась із реальністю, гумор – із сатирою, ліризм – із гротеском, комічне – з трагічним. Події казки “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” відбуваються у […]...
- Фантастика і реальність у повісті-казці Е. Т. Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” Навіть той, хто прочитав бодай один з творів Е. Гофмана, відразу міг би вказати на одну особливість. Це дивовижне поєднання фантастики і дійсності. У новелі-казці “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” знайшли відображення і протиставлення два світи – ілюзорний і реальний, і протиставлення романтичного й буденного, і протиставлення добра й зла в обох світах. Для чого […]...
- Світ потворного і прекрасного у казці Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” Світ потворного і прекрасного у казці Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” Е. Гофман – видатний прозаїк німецького романтизму. Його дотепні, химерні за змістом новели і казки, дивовижні перипетії в долі його героїв, приголомшливі переходи від реальності до фантастики відбивають збентеження і розгубленість романтичного письменника перед оточуючим світом і разом з тим трагедію великого художника, […]...
- Сатиричне зображення життя в монархічних і деспотичних країнах (за твором “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер”) Творчість Гофмана вважають новаторською в романтичній літературі Німеччини. Проте яскраво простежується його зростання від письменника – романтика до письменника – сатирика. Саме твір “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер” дав можливість Гофманові посісти місце видатного й неперевершеного сатирика в німецькій літературі. Своєрідна казка – новела побачила світ у 1819 році, незадовго до смерті письменника. Складним був […]...
- Сутність і розгортання конфлікту між одухотвореністю та філістерством у творі Е. Т. Гофмана “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер” Дисгармонія світу знаходить у творчості Гофмана своє відображення: в усіх його творах переплітаються, стикаються найрізноманітніші контрастні образи. Одне з улюблених протиставлень, що кожного разу повторюється,- це ентузіаст та обиватель, філістер. Ентузіаст – визначення, що належить Гофману, але сам образ має традицію в романтизмі, яка і була ним сприйнята. Естетичне сприйняття романтики проголошували незмінним г вічним […]...
- Містична атмосфера у повісті-казці Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Цинобер” Видатний німецький письменник – романтик, художник, музикант Ернст Теодор Амадей Гофман створив чимало оповідань і повістей. Живописність і музикальність його прози, романтична іронія, химерна вигадка і переконливо реальне в описах його фантазій беруть за душу і сучасного читача. Сам Гофман, наприклад, розглядав своє оповідання “Малюк Цахес на прізвисько Цинобер” як щось значно більше, ніж гра […]...
- Містична атмосфера в оповіданні Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Циннобер” 1. Видатний німецький письменник-романтик, художник, музикант Ернст Теодор Амадей Гофман (живописність і музичність прози, романтична іронія, химерна вигадка і переконлива реальність). 2. Ставлення письменника до свого оповідання “Малюк Цахес” (щось значно більше, ніж гра романтичної фантазії; розкриття основної вади капіталістичного суспільства: один працює, а похвала, слава і гроші – іншому). 3. Головний персонаж оповідання – […]...
- Потворне і прекрасне у повісті-казці Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Цинобер” Великий німецький романтик Гофман розглядав свою долю як частку загальної долі “маленьких людей”, що стояли на порозі подвійного буття: між мізерними справами і великими ілюзіями. Порятунок від духовно обмеженого, порожнього, сірого життя автор знаходить у романтичних мріях, у мистецтві, що є суверенною частиною людського духу. У казці-новелі “Малюк Цахес на прізвисько Цинобер” дійсність постає в […]...
- Потворне і прекрасне у творі Е. Т. Гофмана “Малюк Цахес” Потворне і прекрасне у творі Е. Т. Гофмана “Малюк Цахес” Ернст Теодор Амадей Гофман народився у Східній Пруссії. Все життя цього письменника було наче розірване навпіл. Син адвоката, він усе життя прослужив у суді, але насправді його покликанням було мистецтво – музика, живопис, література. Він навіть самовільно додав собі третє ім’я на честь Моцарта – […]...
- Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер (інша версія) (скорочено) – Гофман Ернст Теодор Переказ: Події відбувались у невеличкій державі князя Деметрія, яка нагадує карликові князівства, що мали місце у Німеччині часів Гофмана. Поки правив Деметрій, усі мешканці князівства мали свободу, тому сюди й злетілися волелюбні феї і маги, що уособлюють духовність. Після смерті Деметрія його місце посів Пафнутій, який “реорганізував” своє князівство, розігнавши всіх фей і магів, крім […]...
- Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер (скорочено) – Гофман Ернст Теодор Стислий переказ Розділ перший Маленький виродок. Як князь Пафнутій запроваджував у своїй країні освіту, а фея Рожабельверде попала до притулку благородних дівчат На шляху впала змучена голодом і спрагою обідрана селянка. За плечима у неї був короб із хмизом. Вона нарікала на свою нещасну долю, на жебрацьке життя, на ганьбу, яку принесла її сім’ї дитина-виродок, […]...
- Моє розуміння філософського сенсу твору Е. Т. Гофмана “Малюк Цахес” Новела-казка Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер”, поєднуючи два світи – казковий і реальний, розкриває багато глибоких філософських тем. Це й боротьба добра зі злом, і проблема людини й природи, тема кохання і буденності. Казка – фантастична картина світу, та в ній алегорія, що допомагає зрозуміти цей світ. Що таке добро? Здається, зрозуміло – це […]...
- Звідки беруться цахеси? (За оповіданням Гофмана “Малюк Цахес”) Найяскравішим представником німецького романтизму є славнозвісний Ернест Теодор Амадей Гофман. Перу цього письменника належить ціла низка оповідань, які ввійшли до золотого фонду світової літератури. Одним із найцікавіших оповідань Гофмана є “Малюк Цахес” – надзвичайно яскравий сатиричний твір. У цьому творі Гофман розвиває популярний фольклорний мотив про чудодійне волосся. Добра фея з жалості дарує маленькій потворній […]...
- Основний конфлікт “Чорної ради” П. Куліша Основний конфлікт “Чорної ради” П. Куліша Вагоме значення в українській літературі має П. Куліш як прозаїк. Основне місце тут займає роман “Чорна рада”, у якому автор точно відтворив провідні закономірності епохи. Основний конфлікт твору – це зіткнення верхів і низів, старшинських козаків і черні – запорожців, селян, ремісників. Письменник першим у літературі переніс всю увагу […]...
- Як я розумію філософський зміст твору Е. Т. Гофман “Малюк Цахес на прізвисько Циннобер” Як зробити людину кращою, ніж вона є? Як допомогти слабкому, незграбному, якого дійсно ніхто не любить, піднятися на висоту, заслужити повагу? Де починається та де закінчується добра допомога, втручання “зверху” у чужу долю? На ці важливі запитання я намагаюсь відповісти для себе, читаючи “Малюка Цахеса” Гофмана. Зустрівши у лісі бідну жінку з дитиною, фея Розабельверде […]...
- Відповідь на контрольне питання До твору Е. Т. Гофмана “Малюк Цахес” Яка ідея твору? Ідея казки в тому, аби довести людині, що тільки вона сама господар свого життя. Хто б не дав щось людині в дар, тільки вона може творити своє життя. Тільки те, що людина заробила ціною власних зусиль, має справжню цінність. Можна навіть якийсь час дурити всіх навкруги своєю значимістю, та собі не збрешеш. […]...
- Малий Цахес (скорочено) – Гофман Ернст Теодор Дуже бідкалася одна нещасна жінка. Три з половиною роки тому народився в неї хлопчик. Така потвора: горбатий, ніжки тоненькі, немов у павука, личко старече. Розмовляти не вміє, тільки нявкає, неначе кіт. Працює вона дуже важко, а ще ця дитина… Пішла жінка у гори збирати хмиз та, втомлена, вляглася спати. Проходила мимо неї фея, взяла потворного […]...
- Краткое содержание Крошка Цахес по прозванию Циннобер – Гофман Эрнст Теодор Амадей Крошка Цахес по прозванию Циннобер Краткое содержание рассказа В маленьком государстве, где правил князь Деметрий, каждому жителю предоставлялась полная свобода в его начинании. А феи и маги выше всего ставят тепло и свободу, так что при Деметрий множество фей из волшебной страны Джиннистан переселилось в благословенное маленькое княжество. Однако после смерти Деметрия его наследник Пафнутий […]...
- Моральний сенс історії злету й падіння крихітки Цахеса у творі Е. Т. А. Гофмана Творчість Ернста Теодора Амадея Гофмана (1776-1822) виявилася в історії світової літератури явищем унікальним перш за все тому, що його погляди на світ і художній метод були неповторними й оригінальними. Гофман-письмениик прославився своїми фантастичними новелами-казками. Жанр цих новел можна визначити, користуючись виразом самого автора – “казка про реальне” або “казка з нових часів”. Ці твори можна […]...
- Проблематика та конфлікт у художньому творі Проблематика – аспект змісту твору, на якому акцентує свою увагу автор. Коло проблем, охоплених авторським інтересом, питань, поставлених у творі, становить його проблематику. Дозвіл поставленої у творі художнього завдання – частина творчого процесу письменника, що знаходить своє втілення в проблематиці його твори. Проблематика художнього твору безпосередньо пов’язана з авторським задумом. Вона може бути відображена “напряму”, […]...
- У чому полягає конфлікт у творі Джека Лондона “Біле Ікло”? Повість Джека Лондона “Біле Ікло” – це один з північних творів, де описано суворе життя людей і тварин. І справді, природа півночі диктувала свої правила буття і не вибачала ані легковажності, ані слабкості. Здається, сама природа змушує бути твердою й людину, й тварину. Свого часу Джек Лондон говорив, що в цьому житті єдиного не можна […]...
- Протистояння Г. Геслера й В. Телля як усвідомлення вічного конфлікту вільної особистості й тиранічної влади Драма “Вільгельм Телль” була написана 1804 року. Шиллер невипадково звернувся до образу легендарного героя-визволи геля. Прославляючи давню визвольну боротьбу швейцарців проти могутніх чужоземців, що загрожували поглинути їхню країну, письменник вустами героїв своєї драми закликав сучасну йому Германію скинути чужоземне наполеонівське ярмо й об’єднати німецький народ. Розглянемо основний конфлікт твору. Геслер є ландхофтом, представником австрійського імператора […]...
- Трагічний конфлікт принца Гамлета з дійсністю (за трагедією В. Шекспіра “Гамлет, принц Донський”) Трагічний конфлікт принца Гамлета з дійсністю (за трагедією В. Шекспіра “Гамлет, принц Донський”) Мабуть, пройде ще немало часу, поки герої інших творів світової літератури зможуть якось відтіснити, послабити мою увагу до образу шекспірівського Гамлета. І скільки б я не перечитував трагедію, кожного разу буду співчувати йому, захоплюватися його розумом і вперто шукати відповідь на питання, […]...
- Трагедія Андрія: конфлікт почуття та обов’язку Трагедія Андрія: конфлікт почуття та обов’язку Повість М. Гоголя “Тарас Бульба” була опублікована в збірці “Миргород” 1835 року. В ній зображено життя Запорозької Січі: героїчна боротьба козаків проти гнобителів українського народу, неповторний колорит побуту й звичаїв запорожців. Головними героями повісті є старий полковник Тарас Бульба та його сини. Андрій – молодший син Тараса Бульби. У […]...
- У чому полягає конфлікт між героями п’єси Олексія Коломійця “Дикий ангел”? У чому полягає конфлікт між героями п’єси Олексія Коломійця “Дикий ангел”? Щоб відповісти на це питання, я спробував спочатку стати на бік дітей, а потім, умовно перейнявшись принципами Платона Ангела, прийняти його сторону. Дивно, але кожного разу я погоджувався з позицією обох конфліктуючих сторін. І тоді я зрозумів, що в цьому – сила п’єси: у […]...
- Конфлікт буденного життя і мистецтва в п’єсі А. П. Чехова “Чайка” (1 варіант) Драматургія А. П. Чехова є таким самим оригінальним внеском і незаперечною цінністю культури, як п’єси У. Шекспіра, Ж. Расіна або Г. Ібсена. Будь-який театр у будь-якій країні вважає постановку такої п’єси, як ” Чайка “, перевіркою на духовну зрілість і майстерність. Чеховські твори відкривають необмежені обрії для експериментів і пошуків, навколо них не згасають дискусії, […]...
- Конфлікт ліричного героя з реальністю в ліриці Г. Гайне Уся творча діяльність великого німецького поета Генріха Гайне пов’язана з його боротьбою за світле майбутнє Німеччини, за свободу і щастя німецького народу. Творча спадщина Гайне пройнята гуманістичними ідеалами свободи людської особистості. Висока майстерність поета, блискучий полемічний талант публіциста зробили ідеї Гайне зрозумілими для людей, які живуть у різних куточках земної кулі. Але творча особистість Гайне […]...
- Проблеми співвідношення краси й зла, влади митця та мистецтва над натовпом (за романом П. Зюскінда “Запахи”) Проблеми співвідношення краси й зла, влади митця та мистецтва над натовпом (за романом П. Зюскінда “Запахи”) Роман П. Зюскінда “Запахи”, використовуючи нові засоби зображення, притаманні постмодернізму, розкриває одну з найважливіших проблем сучасності. Адже сьогодні, в епоху високого розвитку телебачення, яке показує масову культуру різного характеру, важливого значення набуває саме проблема влади митця над натовпом, проблема […]...
- Конфлікт краси й моралі в творі О. Уайльда “Портрет Доріана Грея” Конфлікт краси й моралі в творі О. Уайльда “Портрет Доріана Грея” Можна не довіряти афоризмам, але вислів А.-Е. Екзюпері “Усі ми родом із нашого дитинства” підтверджений усім життя Оскара Уайльда. Батьківський будинок у Дубліні був відкритий для європейських знаменитостей і відзначався вільними на той час порядками. Так само і добрий хлопчик Оскар був не такий, […]...
- Конфлікт Конфлікт (лат. conflictus – зіткнення, сутичка) – зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що призводить до активних дій, ускладнень, боротьби, супроводжуваних складними колізіями. Залежно від сфери життєдіяльності людей К. поділяють на виробничі, громадські, політичні, побутові. Вони, творчо трансформовані уявою митця відповідно до його задуму, живлять К. художніх творів і реалізуються передусім […]...
- Як у творі “Диво” у трьох сюжетних лініях подається конфлікт влади й мистецтва? Сивоок і Ярослав – це образи-антиподи, перший виступає як представник мистецтва, другий – влади. Уведення в роман образу Ярослави (позашлюбної дочки Ярослава Мудрого) загострює конфлікт мистецтва й влади та активізує протиставлення героїв, що можна простежити через зіставлення доль Ярослава й Шуйці, Сивоока і Ярослави. Для князя держава відігравала провідну роль, була найбільш значимою в його […]...
- Конфлікт між ідеалом і дійсністю – центральна проблема роману М. Сервантеса “Хитромудрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський” Роман іспанського письменника Мігеля Сервантеса де Сааведра увічнив ім’я письменника. Роман був задуманий як пародія на середньовічний лицарський роман, але дуже швидко виріс до рівня роману, що піднімає вічні філософські питання. Але і первинний задум містив у собі основи подальшого перетворення. Бажання створити пародію було викликане величезним розривом між дійсністю та її відображенням у літературі. […]...
- Постмодернізм як основний художній напрям літератури 90-х років XX ст Термін постмодернізм найчастіше пов’язують насамперед з інтелектуальною напругою кінця тисячоліття – не стільки часовим підсумком, як узагальненням європейської культури, що дійшла свого зросту і сили, та не позбулася найболючіших своїх проблем. Основним джерелом постмодернізму в аспекті пізнання виявилася “деструкція”, визнання прогресу лише у вигляді неспростовної ілюзії, загострене відчуття вичерпності історії, естетики, мистецтва. Народившись спочатку як […]...
- Наталя Климюк – основний. інстинкт Закохуватись в ідіотів – мій основний принцип І поки всі інші чекають на принців Я розкладаю себе на ноти Будую кивоти Намагаюсь втиснутись в минулорічні джинси Доводжу усе докінця І розпочинаю спочатку Залишаю комусь по вінця любові на згадку І фото Але якщо чесно.. то досі ще жодної знимки З тими, хто кожного дня вкручував […]...
Оскар уайльд контрольна робота вариант 4.