Діалог між Гуллівером і Шерлоком Холмсом, який можна було б уявити
Дружба і любов у поемі Шота Руставелі “Витязь у тигровій шкурі”
Прекрасний образ Незнайомки у поезії О. Блока
Що мені подобається в образі Анни Кареніної?
Трагедія Андрія: конфлікт почуття та обов’язку
Філософська трагедія “Фауст” – відтворення передових просвітницьких ідей епохи
Образ Онєгіна у творі Олександра Пушкіна “Євгеній Онєгін”
Неоднозначність образу Гобсека (за однойменною повістю О. де Бальзака)
Відкриття кохання (за оповіданнями І. О. Буніна)
Як я розумію провідні мотиви лірики Лермонтова
Системний підхід до вивчення творчості І. О. Буніна у школі
Франц Кафка – великий сповідальник і великий самітник
Мій улюблений поет – Анна Ахматова
Історія Англії очима видатного романіста В. Скотта (за романом “Айвенго”)
Що поєднує юних героїв Дж. Олдріджа і М. Шолохова?
Ідеальне суспільство у романі Франсуа Рабле “Гаргантюа і Пантагрюель”
Зміст назви драматичного твору Г. Ібсена “Ляльковий дім”
Порівняльна характеристика Остапа та Андрія (за повістю М. В. Гоголя “Тарас Бульба”)
“Я не стару вбив… я себе вбив… ” (за романом Ф. М. Достоєвського “Злочин і кара”)
Еволюція поезії Б. Пастернака (1 варіант)
Відтворення просвітницького ідеалу людини в романі Даніеля Дефо “Життя і незвичайні та дивовижні пригоди мореплавця Робінзона Крузо”
Література другої половини ХХ ст
Пригоди героїв роману Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан”
Фантастичне та комічне у повісті М. Гоголя “Ніч перед Різдвом”
Особливості пригодницького роману Ж. Верна
Культурний феномен “Фаустовської душі” у драматургічному просторі
Добро і зло в романі Віктора Гюго “Собор Паризької Богоматері”
Наташа Ростова і Мар’я Болконська
Ліричний герой поезій P. M. Рільке
Естетичні засади акмеїзму у творчості Анни Ахматової (1 варіант)
Незламний характер Робінзона (за романом Даніеля Дефо “Робінзон Крузо”)
“Сильна людина другом” (за повістю Володимира Короленка “Діти підземелля”)
Ліричний герой поезії О. Блока
Проблема спокутування боргів минулого у драмі Ф. Дюрренматта “Гостина старої дами”
“Я тої сили частка, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого” (образ Мефістофеля в трагедії Й. Гете “Фауст”)
Образ прекрасної та нещасної Есмеральди в романі В. Гюго “Собор Паризької Богоматері” (1 варіант)
Вишневий сад як символ духовної пам’яті (за п’єсою А. П. Чехова “Вишневий сад”)
Як стати справжнім капітаном? (за твором Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан”)
Своєрідність символізму в поезіях О. Блока (1 варіант)
“Я був вбитий під Ржевом… ” – звертання до нащадків (за однойменним твором)
В епоху високогуманної поезії (за творчістю китайських поетів Лі Бо і Ду Фу)
Глибока філософічність трагедії Вільяма Шекспира “Гамлет, принц Данський”
Найстародавніші книги
Чекаючи на Годо Семюеля Беккета
Тема добра і зла в романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита”
Значення дружби в житті юних героїв повісті В. Короленка “Діти підземелля”
Казковий світ О. С. Пушкіна (вступ до поеми “Руслан і Людмила”)
Три світи (біблійної давнини, радянської сучасності й фантастичної “демоніади”) у творі М. Булгакова “Майстер і Маргарита”
“Гамлет”
Запорозький козак Тарас Бульба – головний герой однойменної повісті М. В. Гоголя
Жульєн Сорель і Родіон Раскольніков: шлях від наполеонізму до злочину (за романами Стендаля “Червоне і чорне” і Ф. Достоєвського “Злочин і кара”)
Василь Тьоркін – узагальнений образ солдата-визволителя
Зображення війни в романі “Війна і мир”
Шлях становлення особистості головної героїні “Ляльковий дім” Генріка Ібсена
Протистояння Г. Геслера й В. Телля як усвідомлення вічного конфлікту вільної особистості й тиранічної влади
Над чим сміється Мольєру комедії “Міщанин-шляхтич”?
Ствердження в казках ідеї перемоги добра над злом
Жанрові особливості романів Достоєвського
Проблема можливості відображення сучасного світу у театрі ІІ половини ХХ століття
Символічна картина пошук щастя і сенсу буття у п’єсі М. Метерлінка “Синій птах”
Своєрідність поетичного бачення Б. Пастернака
Дон Кіхот – божевільний диван чи останній лицар?
Уславлення любові до праці та інших людських цінностей у казці “Пані Метелиця”
Моє розуміння філософського сенсу твору Е. Т. Гофмана “Малюк Цахес”
Філософсько-символічний зміст повісті “Старий і море”
Контрольна робота по Апдайку та Моруа
Якщо “бог помер”, то що робити людям? (за романом Т. Манна “Доктор Фаустус”)
Мої улюблені казки Андерсена
Історична основа та романтичний міф у поемі Дж. Байрона “Мазепа”
Новела “Усмішка” – твір-застереження
Символіка і філософський підтекст роману А. Камю “Чума”
Квазімодо як взірець духовної краси (За романом В. Гюго “Собор Паризької Богоматері”)
Як Л. Толстой розуміє патріотизм? (За романом “Війна і мир”)
Поєднання наукових методів і художніх засобів у романі Е. Золя “Кар’єра Ругонів” (2 варіант)
Моє улюблене оповідання І. Буніна
Щастя – в коханні (за оповіданням А. П. Чехова “Дама з собачкою”)
Жульєн Сорель, його характер і доля
“Антігона”
Образ Андрія Соколова в оповіданні М. Шолохова “Доля людини”
Неприхована правда життя у романах Еміля Золя
Що мені допомогла усвідомити повість Ч. Діккенса “Різдвяна пісня у прозі”?
Музика Петі Ростова
Запорозький козак Тарас Бульба
Достоєвський “Злочин і кара”. “Я вбив себе, а не стару жінку”
Робінзон Крузо як втілення просвітительського ідеалу “природної людини”. Курсова робота
Змалювання трагічної правда війни у поемі О. Твардовського “Василій Тьоркін”
Моє враження від оповідання І. Буніна “Легке дихання”. (Другий варіант)
Людина і природа в поезії Федора Тютчева
У чому полягає гуманізм твору Лонгфелло “Пісня про Гайявату”?
Сонет 66 В. Шекспіра та два його переклади
Моя улюблена байка “Квартет”
Чого вчать нас казки?
Балада Р. Л. Стівенсона “Вересовий трунок”
Давньоірландський епос
Образи Хіггінса і Пікерінга у п’єсі Б. Шоу “Пігмаліон”
“Магічний реалізм” роману М. Булгакова “Майстер і Маргарита” (1 варіант)
Хто гідний кохання? (За новелою Стендаля “Ваніна Ваніні”)
Містика у казці Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер”
Оригінальний образ Собору як символу перехідної доби (за романом Гюго “Собор Паризької Богоматері”) (2 варіант)
Проблема виховання у романі Ч. Діккенса “Пригоди Олівера Твіста”
Обіти, які давали Вася і Соня на могилі Марусі (за повістю В. Г. Короленка “Діти підземелля”)
Чому перероджується Скрудж? (за Ч. Діккенсом “Різдвяна пісня у прозі”)
За бідного янгола замовлю слово… (За оповіданням Г. Г. Маркеса “Стариган з крилами”)
Відтворення в новелі Т. Манна “Маріо і чарівник” європейської атмосфери 30-х років XX століття, просякнутої фашистськими ідеями
Втілення в образі Тараса Бульби найкращих рис запорізького козака (за однойменною повістю М. Гоголя)
Образи диких звірів у казці Р. Кіплінга “Мауглі”
Трагедія особистості в байдужому суспільстві (за романом “Герой нашого часу”)
“Подяки, дамо, не треба мені!” (За баладою Фрідріха Шіллера “Рукавичка”)
Недописане слово (за оповіданням Г. Белля “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа… “)
Ліричний герой Джорджа Байрона (за поемою “Паломництво Чайльд-Гарольда” та поезією “Душа моя похмура”)
Простак – уособлення мрії Вольтера про ідеальну людину
Ліризм прози і поезії І. О. Буніна
Людина і природа (за повістю Хемінгуея “Старий і море”). ІІ варіант
Основні мотиви лірики А. Ахматової
Всі дорослі спочатку були дітьми” (мої роздуми над казкою А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”)
Про образність, символіку і про білу голубку миру (за поезією Г. Аполлінера)
Філософсько-символічне значення повісті Ернеста Хемінгуея “Старий і море”
Зображення в оповіданні Е. Сетона-Томпсона “Лобо” поведінки та звичок тварин
Романтична повість-казка про піднесену любов
Міф, який мені сподобався
Загадка Джеймса Джойса
Сенс назви роману Л. М. Толстого “Війна і мир”
“Собака Баскервілів” Артура Конан Дойля – шедевр детективного жанру
Моє ставлення до образу Гобсека
Хто з героїв повісті “Гранатовий браслет” – княгиня Віра чи Желтков – викликає у вас більше співчуття?
Образ Собору (За романом В. Гюго “Собор Паризької Богоматері”)
Сторінками “Декамерону”
Конфлікт між ідеалом і дійсністю – центральна проблема роману М. Сервантеса “Хитромудрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський”
Картини української природи в повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”
Оспівування краси природи та кохання у сонетах Петрарки
Масштабність любовних почуттів ліричного героя В. Маяковського
Опис мови і стилю в “Декамероні” Боккаччо
Духовний і моральний сенс подорожі героя в потойбічний світ у “Божественній комедії” Данте
Новий погляд на “маленьку людину” в оповіданнях А. П. Чехова
Неоміфологічність роману Дж. Р. Р. Толкієна “Володар кілець”
Неприховане обличчя Німеччини в “Дорожніх картинах” Генріха Гейне
“За тортури й погибель – я знаю – все приймаю!.. І знову! І знов!..” Ідея “любові-ворожнечі” до життя в поезії О. Блока “Весно, весно, без меж і без краю… “
Трагедія Анни Кареніної (за романом Л. М. Толстого “Анна Кареніна”)
Добро і справедливість у романі Жуля Верна “Діти капітана Гранта”
Про вірш О. Твардовського “Я убитий піді Ржевом”
Жорстокість і віра в добро (за казкою Г. К. Андерсена “Снігова королева”)
Що допомогло вижити герою оповідання Джека Лондона “Жага до життя”?
Родини Ростових та Волконських
Французький класичний реалізм в літературі
Відображення в “Книзі пісень” гуманістичних ідеалів Г. Гайне
Динамізм образу Елізи Дуліттл (за комедією Б. Шоу “Пігмаліон”) (1 варіант)
Доля Елізи Дуліттл (за п’єсою Б. Шоу “Пігмаліон”)
У чому злочин і кара Родіона Раскольникова? (за романом Ф. М. Достоєвського “Злочин і кара”)
Філософсько-етична проблематика трагедії Шекспіра “Гамлет”
Антивоєнний пафос у творах визначних письменників Е. М. Ремарка, Е. Хемінгуея, Г. Белля, Б. Брехта
Спільна тематика в трагедії Йоганна Гете “Фауст” і поемі Тараса Шевченка “Катерина”
Ясунарі Кавабата -“красою Японії народжений”
Кришталевий світ поезії, або які картини я собі уявляю, коли читаю вірші про природу
Роман Пушкіна “Євгеній Онєгін” – “енциклопедія російського життя”
Моє ставлення до Любові Андріївни Раневської
Особливості жанру “Різдвяної пісні у прозі” Ч. Діккенса
Відтворення в романі Даніеля Дефо “Життя та незвичайні пригоди мореплавця Робінзона Крузо” просвітницького ідеалу людини
Своєрідність сатири XX століття
Алегорично-моральний сенс сюжету драми Ф. Дюрренматта “Гостина старої дами”
Епічний театр” Б. Брехта: теоретичні засади і творча практика
“Людська комедія” Бальзака як дослідження Франції першої половини XIX ст. (2 варіант)
Народжений великий (за творами В. Шекспіра)
Іліада Гомера: вигадка й правда
Етико-філософський сенс центрального конфлікту краси й моралі за твором О. Уайльда “Портрет Доріана Грея”
Ідея жертовності та стійкості в трагедії “Прометей закутий” Есхіла
Мотиви свободи і самотності лірики М. Ю. Лєрмонтова
За що я люблю вірші С. Єсеніна
М. В. Гоголь у листах А. П. Чехова
Творчість як спосіб миття у поезії Бориса Пастернака
Порівняння тем кохання у творчості У. Шекспіра та інших поетів і письменників
Проблема культурного шоку і мистецької гри у Європейській художній культурі XX століття (на матеріалі творчості Редьярда Кіплінга)
Французький романтизм 19 століття у літературі
Одвічна боротьба добра зі злом в романі М. Булгакова “Майстер і Маргарита” (2 варіант)
Наташа Ростова на шляху до щастя
Символ земної слави Петрарки
Фредерік Стендаль. Жульєн Сорель – жертва власного честолюбства
“Потік свідомості” та аналіз психології людини в творчості Джеймса Джойса
Світ фантастики (за творчістю Рея Бредбері)
У фольклорному садку
Відображення трагічної правди війни в творчості О. Твардовського
Поема О. Твардовського “Василій Тьоркін” – енциклопедія Великої Вітчизняної війни
Життя і творчість Ханса Крістіан Андерсена
Значення творчості Есхіла для розвитку драматургії
Міфологічна основа комедії “Пгімаліон”
Чи можна назвати стосунки героїв оповідання А. Чехова “Дама з собачкою” звичайним курортним романом?
Він – критик. Він – письменник-парадокс. Він – Оскар Уальд
Провідні теми рубаї Омара Хайяма
Найвидатніші здобутки епохи Просвітництва
Над чим сміється Д. Свіфт у своїй книзі “Мандри Лемюеля Гуллівера”?
Гумор у творчості Ч. Діккенса
Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей у творі О. Бальзака “Гобсек”
Природа і людина у “Кримських сонетах” Адама Міцкевича
Тривоги за долю людства в романі М. Булгакова “Майстер і Маргарита”
Відбиття декадентської доби в особистості й долі О. Вайльда
Висміювання пихи і марнославства у комедії Жана Батіста Мольєра “Міщанин-шляхтич”
Гуманістична позиція автора в розкритті образу героя в оповіданні О. І. Купріна “Гранатовий браслет”
Чому Г. Ібсен назвав свою п’єсу “Ляльковий дім”?
Краса врятує світ, якщо світ врятує красу (за новелою Рея Бредбері “Усмішка”)
Чи потрібні суспільству сильні особистості, подібні до Чіполло? (За твором Т. Манна “Маріо і чарівник”)
Неоднозначність образу Галілея у драмі Б. Брехта “Життя Галілея” (2 варіант)
P 2 of 1012345678910
Copyright © Українська література 2023. All Rights Reserved.