Притча про закваску



Цю притчу Ісус Христос теж розпочав з риторичного запитання: “З чим порівняю Я Боже Царство?”, – і відповідаючи Христос пояснив, – Царство Боже подібне до розчини, яку бере жінка, кладе на три мірки муки, аж поки все вкисне” (Лк. 13. 20 – 21; Мт.

13. 33).

Мірка (з арамейськ. – “сата”) – це міра сипкого у гебреїв. Повна сата становить 13.5 літрів, мала сата – це половина повної сати. Гебреї на одне печиво хліба використовували три саті, або три мірки.

Відомо, що так як розчина і дріжджі якби проникають одне в одне, так і зло

тенетами опутує світ у всіх напрямках. Схоже, що розчина символізує зло, яке присутнє на землі між двома приходами Ісуса Христа. Але це, тут, на землі, а не в Царстві Божому.

Там, у Царстві Божому, розчина на дріжджах у повній гармонії барв, звуків та всього іншого, що не доступне, не відчутне й невідоме нам земним людям, бо це неперевершена красота, всемогутня та життєдайна велич, благо і неосяжна безкінечність.

Під бродильною розчиною можна розуміти також активну і неспинну дію. Адже дріжджове бродіння не можна зупинити, аж поки не вкисне і не буде спечений хліб. Так, як і активне, все більше і більше бродіння

розчини, так і кількість тих, хто намагається увійти в Царство Боже буде постійно зростати у міру розповсюдження християнства на землі. Хоч як не переслідуватимуть християн, як не знущатимуться над ними, як не мучитимуть їх, прогресивного і невпинного розвитку і розквіту християнства ніхто не зупинить, “аж поки все не вкисне”. Важко сказати, що означає пророча фраза “аж поки все не вкисне”.

Це щось буде під кінець світу.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...



О олесь чари ночі.
Ви зараз читаєте: Притча про закваску